Artlogos
  • Azlogosaz bozaz
  • Kimlər var
Artlogos
Artlogos
  • Azlogosaz bozaz
  • Kimlər var
Məqalələr

Kino haqqında hər şey: film resenziyaları, kino
sənətinin texniki və nəzəri tərəfi, müxtəlif axınlar, janrlar, rejissorların
yaradıcılığı haqqında məqalələr burada toplanıb.

Kinematoqrafiya
Şternberqin “Mavi Mələyi”
Şternberqin “Mavi Mələyi”
Amerikalı rejissor Jozef fon Şternberq 1894-cü ildə Vyanada doğulub. Ailəsi bir neçə il sonra yeni, yaxşı həyat ümidi ilə Amerikaya köçüb.  Şternberq 1923-cü ildə Hollivudda rejissor assistenti işləyib. Prodüserlər titrlərdə aristokrat adlara üstünlük verdiyi üçün onun adına “fon” əlavə edilir və Şternberq bunu ömrünün axırına kimi saxlayır.  1924-cü ildə o,
  • Sevda SultanovaSevda Sultanova
  • Kinematoqrafiya
  • Yanvar 23, 2021
Read More
Ledi Çatterleyin məşuqu
Ledi Çatterleyin məşuqu
İngilis ədəbiyyatının əhəmiyyətli nümayəndələrindən sayılan Devid Lourensin 1928-ci ildə yazdığı “Ledi Çatterleyin məşuqu” romanı, əxlaqsızlıq damğası vurularaq, intim səhnələrin detallı təsvirinə, acıq-saçıq ifadələrə, əhvalatın məğzinə görə bəzi ölkələrdə bir müddət qadağan olunub.  1960-cı illərin əvvəllərində İngiltərədə romanı çap edən “Penguin Books” nəşriyyatı məhkəməyə verilir. Və bir neçə günlük qalmaqallı məhkəmə
  • Sevda SultanovaSevda Sultanova
  • Kinematoqrafiya
  • Yanvar 6, 2021
Read More
Tod Brouninq: Eybəcərlər
Tod Brouninq: Eybəcərlər
Amerika rejissoru Tod Brouninq (1880-1962) qorxu janrının əsasını qoyanlardan biridir. Səyyar sirkdən bəhs edən “Naməlum” (1927) qorxu filmi onun ən təsirli ekran işlərindən sayılır. Xüsusən də aktyor oyununun ustalığına görə mütəxəssislər tərəfindən yüksək dəyərləndirilir. İrland yazıçısı Brem Stokerin  “Drakula” romanı əsasında (1931) çəkdiyi eyniadlı qorxu filmini mütəxəssislər ən inanılmaz sevgi
  • ArtLogosArtLogos
  • Kinematoqrafiya
  • Yanvar 1, 2021
Read More
Kim Ki Duk kinosu
Kim Ki Duk kinosu
Məlum, kinoda hansısa bir təsnifatlandırma yalnız coğrafi anlam daşımır. Söhbət hansısa mədəni ənənələrin, dünyaya baxış sisteminin, dini–sosial genezisin fərqindən gedir. Tutalım, qədim risalələrdə kanonlaşdırılan hind rəqqaslıq sənəti hind kinematoqrafiyasına qədər yol gəlib. Və ya biz Qərb kinematoqrafiyası deyəndə bunun, son dərəcə ümumi bir təsnifatlandırma olduğunun fərqindəyik, amma yenə də söhbətin
  • Aliyə DadaşovaAliyə Dadaşova
  • Kinematoqrafiya
  • Dekabr 12, 2020
Read More
Diktatura və kino (II)
Diktatura və kino (II)
(əvvəli burada) Sosialist kinosu  Leninin “Bütün sənət növləri içərisində bizim üçün ən vacibi kinodur” fikrindən sonra Sovet İttifaqında partiya rəhbərliyi kinosənayenin inkişafı ilə bağlı direktiv qəbul etdi. Hər respublikada milli kinostudiyaların yaradılması tapşırığı verildi.  Yaradıcılığı dünya kinematoqrafiyasına, kino dilinə əhəmiyyətli təsir göstərmiş sovet rejissoru Sergey Eyzenşteyn haqda danışmaq istəyirəm.  Eyzenşteynin
  • Sevda SultanovaSevda Sultanova
  • Kinematoqrafiya
  • Noyabr 22, 2020
Read More
Diktatura və kino (I)
Diktatura və kino (I)
Kino və siyasi hakimiyyət mövzusunu araşdıranda maraqlı  paradoksla qarşılaşdım.  Bəzi ölkələrdə sərt rejim kinonun az qala bir sənət növü kimi məhvinə rəvac versə də, digər ölkələrdə kinonun inkişafına təkan olub. Əsasən Afrika, Asiya, Kuba da daxil olmaqla Latın və Mərkəzi Amerikanın bir sıra ölkələrində siyasi senzura kinonun inkişafı yolunda ciddi
  • Sevda SultanovaSevda Sultanova
  • Kinematoqrafiya
  • Noyabr 21, 2020
Read More
Kinoda bədən
Kinoda bədən
İnsan bədəni kino üçün ilk növbədə fəlsəfi fenomendir, materiyanın və məzmunun qovuşduğu toplu, məcmudur. İnsan bədəni, çılpaq insan bədəni ən əvvəl metafizik anlam ötürür – o, estetik gözəllik təcəssümü, bununla belə, potensial ölü hüceyrələr yığını, həmçinin, erotik-seksual arzular obyekti, ağrı hissi etdirmək üçün alət, zorakılıq üçün dəyişməz material olanda belə
  • Aliyə DadaşovaAliyə Dadaşova
  • Kinematoqrafiya
  • Noyabr 14, 2020
Read More
Populyar kino ustası: Lətif Səfərov
Populyar kino ustası: Lətif Səfərov
Lətif Səfərovun filmoqrafiyasına bugündən baxanda onun ruhi dərinliyini, yaradıcı təfəkkürünün çoxtərəfli olduğunu anladım. Düşünmürəm ki, bu çoxtərəflilik yalnız Lətif Səfərovun uşaq  yaşlarından kino mühitinin içində yetişməsi, formalaşması, VQİK məktəbini keçməsi ilə bağlıdır. Bu, bəlkə daha çox onun erkən yaşlarında iztirablı şəxsi təcrübəsindən qaynaqlanırdı.  Vizual sənətin digər növü olan rəssamlıqda belədir
  • Sevda SultanovaSevda Sultanova
  • Kinematoqrafiya
  • Noyabr 2, 2020
Read More
Teo Angelopulos: “Dünyanı dəyişdirəcəyimizə inanırdıq…”
Teo Angelopulos: “Dünyanı dəyişdirəcəyimizə inanırdıq…”
– Bilirsiniz ki, dünya və Avropa kinosunda böyük rejissorlar zamanı adlandırılan dövr yaşandı. Lakin, indi həmin dövr artıq bitmiş hesab olunur. Hətta siz belə o dövrün son təmsilçisi hesab olunursunuz. Sizin fikrinizcə, qarşıdakı illərdə bir Tarkovski, Antonioni və ya Bunuelin yetişməsi üçün necə bir şərait olmalıdır? – Bilirsiniz ki, Tarkovski,
  • ArtLogosArtLogos
  • Kinematoqrafiya
  • Oktyabr 30, 2020
Read More
A.Tarkovski: “İnsan bir növ soxulcana çevrilməkdədir”
A.Tarkovski: “İnsan bir növ soxulcana çevrilməkdədir”
Andrey Tarkovskinin 1986-cı ildə Tomas Consona verdiyi müsahibədən maraqlı hissələri təqdim edirik.   Nikbinlikdən, bədbinlikdən danışmaq axmaqlıqdır. Bunlar mənasız məfhumlardı. Üzərlərinə nikbinlik yorğanı  çəkənlər bunu siyasi və ya ideoloji əsaslarla edirlər. Əslində isə nə düşündüklərini bildirmək istəmirlər. Nikbinin mövqeyi ideoloji olaraq fırıldaqçılıqdır; teatraldır, səmimiyyətdən məhrumdur. Ümid isə əksinə daha insanidir,
  • ArtLogosArtLogos
  • Kinematoqrafiya
  • Oktyabr 18, 2020
Read More
  • Page 1 of 5
  • Next
Bölmələr
  • Ədəbiyyat
    • Drama
    • Esse
    • Nəsr
    • Şeir
  • Kinematoqrafiya
    • Kitabxana
      • Musiqi
        • Nədir?
          • Podkast
            • Qiymət
              • Status
                • Teatr
                  • Vizual
                    Digər yazılar
                    Badımcan adam
                    • İyun 11, 2020
                    Qəribə uşaqların evi
                    • Oktyabr 15, 2020
                    Meyxana
                    • İyul 31, 2020
                    Arnolfini cütlüyünün portreti
                    • İyul 22, 2020
                    “Dumanlı Təbriz” haqqında – 1
                    • Noyabr 22, 2020

                    artlogos ag
                    Ədəbiyyat və incəsənəti özündə yüksək səviyyədə əks etdirməyə iddialı ArtLogos, müasir dünyanın ədəbi-bədii parametrlərini prioritet seçərək, Azərbaycanda yaranmış bədii boşluğu doldurmağı; ən zövqlü və ən yaxşıları bir platformada toplamağı hədəfləyir.

                    AzLogos Media Qrupu

                    az ag

                    Redaksiya

                    Baş redaktor: Emin Əliyev

                    Şef redaktor: Sevda Sultanova

                    azlogos.eu / azlogos.az / azlogos.ru /
                    Dizayn və icra: Azlogos & JmlStudio /
                    E-mail: redaksiya@artlogos.az