“Buna arabayla dovşan tutan urus deyərlər” El dilində belə bir təsbit nitəliyində zərbül-məsəlimiz var. Açığı, mən bu məsəlin açılışını bilmirəm. Hər zərbül-məsəlin bir süjeti, ön tarixçəsi və buna görə də daşıdığı bir semantika, vurğu saldığı bəlli məqam var. Məsəlin süjeti ritorik olaraq müraciət edilən mətləbdə bir mahiyyətə işarə edir və
Amerika rejissoru Tod Brouninq (1880-1962) qorxu janrının əsasını qoyanlardan biridir. Səyyar sirkdən bəhs edən “Naməlum” (1927) qorxu filmi onun ən təsirli ekran işlərindən sayılır. Xüsusən də aktyor oyununun ustalığına görə mütəxəssislər tərəfindən yüksək dəyərləndirilir. İrland yazıçısı Brem Stokerin “Drakula” romanı əsasında (1931) çəkdiyi eyniadlı qorxu filmini mütəxəssislər ən inanılmaz sevgi
Bir səhər gecənin narahat yuxusundan ayılan Qreqor Zamza başa düşdü ki, elə yatağındaca əcaib bir həşərata çevrilib. O, bağa çanağı kimi qartımış kürəyi üstə uzanmışdı. Üstündəki yorğanın yarısı sürüşüb yerə düşdüyündən başını qaldıran kimi qəhvəyi, qabarıq pulcuqlarla örtülmüş qarnını gördü. Bədəninin başqa əzalarından da eybəcər və cılız görünən saysız-hesabsız ayaqcıqları
Erich Fromm bizlər üçün çox dəyərli miras qoyub gedib. Bu onun “The Art of Loving”(“Sevmək sənəti”) kitabıdır. Qəlbi sevgi ilə dolduran bu əsər o qədər incə və müdrik kitabdır ki, oxuyanın zehnini yeniliklərlə doldurur. Dolmuş sahələr sevgi impulslarını beyin və ürək arasında yüksək keyfiyyətli rabitə şəraitində, sürətli nəqliyyat vasitələri kimi
Çox yorulmuşduq, pivə, şərab və vodka qəbul etdikdən sonra gələn yorğunluq bizi sufi dostumuz İbrahimin evinə aparmağa vadar edirdi. Bu məcburiyyətin səbəbi mənə hələ də məlum deyil, yeganə səbəb, reallıq isə bu idi ki, o anın diktəsi bizi sufi dostumuzun evinə aparırdı. Şəhərin mərkəzi küçələrindən sovetski adlanan əraziyə doğru irəliləyərkən,
“Ədəbiyyat həyat tərzidir” Qustav Flober Somerset Moem yaradıcılığı mənə “Ay və qara şahı” romanından tanışdır. Əsər impersionizmin ən böyük nümayəndələrindən biri rəssam Pol Qogenin həyatı və yaradıcılığı haqqındadır. Romanda Qogenlə yanşı dövrünün digər rəssamlarının, o cümlədən Qogenin yaxın dostu Vinsent Van Qoqun da obrazı yaradılıb. Van Qoqun həyatından bəhs edən
Budilnik çaldı. Soyuq adapterin bircə toxunuşu ilə səsi kəsdi “SEGA”. Kalendar 1993-cü ilin dekabrını göstərirdi. “SEGA” həyatında ilk dəfə heç vaxt olmadığı və adını da birinci dəfə eşitdiyi bir ölkəyə, Azərbaycana gedəcəkdi. Orada da onun bağrına oyun soxacaqdılar. Hansı oyun hələ özü də bilmir. Budilnik səsi Arturun heç vecinə də
19.11.2020 tarixində Azərbaycan Kinematoqrafçılar İttifaqında keçirilən müzakirənin əsas mövzusu ədəbiyyat kino əlaqələri idi. Sovet kinosunda uğurla işləyən bu əlaqələr indi niyə qırılıb? Müzakirədə yazar Şərif Ağayar, kinoşünaslar Sevda Sultanova, Aygün Aslanlı, sənətşünas Emin Əliyev, rejissorlar Tahir Tahiroviç, Əli İsa Cabbarov, Mübariz Nağıyev, Amil Amal iştirak edib.
Aygün Aslanlının “Skafandrlı adam” kitabından Uzaq zümrüd şəhərdə istirahət, bayram günlərimizin tək-tük əyləncələrindən biri də təkrar-təkrar yayımlanan televiziya tamaşalarını, filmləri izləmək idi. Bu günün insanı türk, latın amerika seriallarına necə baxırsa, biz də onda həmin tamaşalara, filmlərə elə baxırdıq, sözlərini əzbərləyirdik, qəhrəmanlara aşiq olurduq. O vaxta qədər daha çox teatr
Mətbəx çanağı realizmi (və ya mətbəx çanağı dramaturgiyası) 1950-ci illərin sonu, 1960-cı illərin əvvəllərində teatr, rəssamlıq, ədəbiyyat, kino və televiziya tamaşalarında yaranmış, baş qəhrəmanları adətən müasir cəmiyyətdə xəyal qırıqlığına uğramış “hirsli gənc adamlar” ilə xarakterizə olunan ingilis mədəni hərəkatıdır. Abortdan tutmuş, evsizliyə qədər mübahisəli sosial və siyasi məsələləri araşdıran, dar,