Səhərdir. Hiss olunur ki, bu gün günəş möhkəm şığıyacaq. Hasardan biraz aralıda kiçik qara daşın üstündə birtəhər otururam. Donumun açıq yaşıl krujevasının ətəyə birləşən yerini dırnaqlarımla sökürəm. Axır ki barmaqlarım təzə donda məşğul olmağa özünə yer tapa bilir. Ətraf tamam səssizlikdir. İşə gedən gedib, heyvanı novata qatan qatıb. Başımı azca
“Rahat evi və xoş xasiyyəti olan yaraşıqlı, ağıllı və zəngin Emma Vudhaus dünyanın ən böyük nemətlərinə sahib sayılırdı, onu üzəcək və ya dərdə salacaq heç bir şey olmadan bu dünyada təxminən 21 il yaşamışdı. Çox şəfqətli və tolerant atanın iki qızından ən kiçiyi idi, bacısının ərə getməsindən sonra tezcə evin
(əvvəli burada) Sosialist kinosu Leninin “Bütün sənət növləri içərisində bizim üçün ən vacibi kinodur” fikrindən sonra Sovet İttifaqında partiya rəhbərliyi kinosənayenin inkişafı ilə bağlı direktiv qəbul etdi. Hər respublikada milli kinostudiyaların yaradılması tapşırığı verildi. Yaradıcılığı dünya kinematoqrafiyasına, kino dilinə əhəmiyyətli təsir göstərmiş sovet rejissoru Sergey Eyzenşteyn haqda danışmaq istəyirəm. Eyzenşteynin
Kino və siyasi hakimiyyət mövzusunu araşdıranda maraqlı paradoksla qarşılaşdım. Bəzi ölkələrdə sərt rejim kinonun az qala bir sənət növü kimi məhvinə rəvac versə də, digər ölkələrdə kinonun inkişafına təkan olub. Əsasən Afrika, Asiya, Kuba da daxil olmaqla Latın və Mərkəzi Amerikanın bir sıra ölkələrində siyasi senzura kinonun inkişafı yolunda ciddi
Blyuz (Blues) janrının yaranması 19-cu əsrin sonlarına təsadüf edir. Afrika qitəsinin müxtəlif bölgələrindən Amerikaya işləmək üçün gətirilən qara qullar bu musiqini yaratmaqla kədər və hisslərini dilə gətirmək istəyirdi. Özlərini ifadə etmək üçün musiqi sənətini seçən Afrika mənşəli insanlar tarlalarda işləyərkən bir araya gələrək “Blyuz” adlandırılacaq bu musiqini yaratdılar. Həm iş,
“Mən təkcə həyat yox, həm də yaddaşam və bu…..” Səlim Babullaoğlu “Atalar və uşaqlar”, 2-ci şeirdən Yadıma gəlir, mən üçüncü, dördüncü sinifdə oxuyanda (1981-83-cü illər) başqa yerdən məhəlləmizə bir oğlan qonaq gələndə həyəcan qarışıq marağımız, diqqətimiz yönəlirdi ona. Başlayırdıq “təzə oğlanın” hərəkətlərinə göz qoymağa. Simpatiya yaranırdısa, uşaqlardan fərasətlisi qonaqla
“Bu yaxınlarda aparılan bir təcrübədə, iştirak edən kişilərdən 20smx25sm ölçülü qadın şəkillərini cazibərdarlıq baxımından dəyərləndirmələri istənildi. Şəkillərin yarısında qadınların göz bəbəkləri böyüdülmüş, digər yarısında normal ölçüdə saxlanılmışdı. İştirakçılar sistematik olaraq göz bəbəkləri böyüdülmüş qadınları seçmişdilər, ancaq bunun fərqində deyildilər. Elə isə seçimi kim etmişdi?” İstər ədəbiyyat və incəsənətdə, istərsə mifologiya
İmmanuel Kanta görə “Aydınlanma, insanın özünə təlqin etdiyi qeyri-yetkinlikdən xilasıdır. Qeyri-yetkinlik -başqası tərəfindən yönləndirilmədən, öz ağlından istifadə bacarığının olmamasıdır”. Kant, romalı şair Horasdan borc aldığı “Sapere aude!” (“bilmə cəsarəti göstər”) ifadəsini Aydınlanmanın şüarı kimi təqdim edir. Moses Mendelssona (1729-1786) görə, “Aydınlanma, insan ağlının istifadəsinə dair hələ tamamlanmamış və hamıya açıq
Psixologiya, insanın siqaretə və alkoqollu içkilərə aludəliyini onun dərin “boşluq”ları ilə əlaqələndirir. Belə vərdişlərin stressi azaltmaq kimi “yalançı” hisslər yaratması var. Əlbəttə şəxs ləzzət almaq naminə də fəal siqaret və içki düşkünü ola bilər. “Dərddən deyil, həzzdən” qaynaqlanan bu nüans Ziqmund Freydin məlum nəzəriyyəsi olan “şəxsiyyətin psixoseksual inkişafının spesifik mərhələləri”nin