“IN-SHADOW – A Modern Odyssey” müasir Qərbin qaranlıq tərəfini araşdırır; Tutqun atmosferi və kəskin təsvirləri ilə tamaşaçıları dövrün kölgəsi ilə qarşılaşmağa dəvət edir. Lubomir Arsovun quruluş verdiyi animasiyada bəşəriyyətin beşikdən-qəbirə məruz qaldığı hər cür istehsal-istehlak mexanizminin qlobal gücün və hökmdarların hakimiyyəti altında necə formalaşdığının mənzərəsi canlandırılmışdır. Təhsil, qidalanma, media, dəb,
Saat 8-dən tez gələn uşaqlara səhər yeməyi verilir. Yeməkdən danışılanda, İsveçdə çörəyin “knäckebröd’’(knekebröd), tərcümədə “çıtır çörək” kimi tanınan bir növündən söz açmamaq mümkün deyil. Çox yayğın və seviləndir. Kəpəkli çovdar unundan (fərqli unlardan və qarışığından da hazırlana bilər) bişirilən bu çörək nazik və quru olur, liflə zəngindir, tez həzm olunur,
Bir 30 ilin söhbətidir. Kəlbəcərlə Ağdərənin arasında cənnətməkan bir yer vardı – Aydoğan yaylağı. Hər il yay tətilində ən azı iki ay orada babamgillə birlikdə, yaylaqda olardıq. Bizdən azca aralı Qozlu tərəflərdən bir erməni ailə də çadır qurub yaylanırdı. Həm də orada donuz saxlayırdılar. Sol qolu dibindən kəsilmiş, yazıq, sakit
Müasir dövrümüzdə, yəni XX əsrin sonu-XXI əsrin əvvəlində təkcə teatr deyil, incəsənətə aid olan bütün sahələrdə rast gələn dəyişikliklər cəmiyyətdə baş verən metamorfozalar nəticəsində yaranan tələbata uyğun olaraq baş verir. Bu sahələrdə çalışan yaradıcı insanlar artıq yeni tələblərə cavab verə bilən məhsulun hazırlanmasına çalışırlar. Bəziləri həmin dəyişiklikləri açıq-aşkar görürlər və
Naməlum nömrədən telefonuma zəng gəlir. Tanımadığım kişi səsidir, o, özünü təqdim etmədən ötkəmcəsinə deyir: – Cəlal Rüstəmovdan müsahibə almağınızı istəyirəm. Mənə tanımadığım Cəlalın nömrəsini verir. Zəng edirəm. Bir qadın cavab verir. – Cəlal Rüstəmovla danışmaq istəyirəm. – Gözləyin. Bir azdan sakit, asta səs eşidirəm: – Sizi dördüncü gün, saat ikidə
Çoxları üçün məşhurlaşmaq, tanınmaq ilham və stimul mənbəyidi. Mənim üçün isə ən yaxşısı naməlum qalmaqdı. *** Mən kiməm? Həmişə bu suala cavab axtarmağa çalışmışam: Kiməm və hardan gəlirəm? Niyə belə oldum, necə ki varam? Doğrusunu desəm indi mən özümü on il əvvələ nisbətən daha az tanıyıram. *** Atama o qədər
Yetim olmağın bir şeyi yaxşıdır ki, atan ölmür Dostumun atası öləndə bildim bunu. Mən ayaq üstə durmuşdum, Cənazə maşınının dəmirindən tutmuşdum. Dostumsa oturmuşdu, bərk- bərk atasının tabutundan tutmuşdu. Öləndə də atalar övladını yıxılmağa qoymurmuş. *** Zəngli saat çaldı. Saat iki. İşsiz adamlar işə gecikmir. Birtəhər ayağa
“Məhşər” romanı ədəbiyyatımızın zaman, məkan və məna miqyasını genişləndirir. Nəsiminin həyatını qələmə alan yazıçı fərdin, şəxsiyyətin kamilliyi konsepsiyasını irəli sürür. Hürufilik təriqətinin işıqlı, faydalı yönləri və təriqət mənsubları arasındakı naqis cəhətlər qarşılaşdırılır. Romanda öz bədii həlini tapan vahid həqiqət budur: Bəşəriyyətin qurtuluşu, işıqlı və firavan gələcəyi fərdlərin kamillik zirvəsinə ucalmasından
Avstriya rəssamı Eqon Şile (1890-1918) Avstriya ekspressionizminin parlaq nümayəndələrindən biridir. Şilenin anası ilə münasibətləri hamar olmayıb. Ərinin ölümündən sonra qadın qızını və oğlunu qardaşının himayəsinə verib. Bu səbəbdən anasına nifrət edən Şile onu atasının ölümündə günahkar bilirdi. Rəssam artıq populyarlaşanda emosiyalarını “Ölməkdə olan ana” (“Dead Mother”) portretində ifadə edib. Erkən
İtalyan rəssamı Cotto di Bondone ( 1266 və ya 1267-1337) Protorenessans dövrünün banisi, intibahın atası, Qərb incəsənətinin vacib fiqurlarındandır. Protorenessans italyan mədəniyyəti tarixinin erkən Renassans dövrüdür. XIII-XIV əsr italiyan mədəniyyətində Bizans və qotik ənənələr fonunda yeni sənət xüsusiyyətləri təzahür etməyə başladı ki, bu da gələcək İntibahın başlanğıcından xəbər verirdi. Ona