Azərbaycan boyakarı, qrafiki Mikayıl Abdullayevin (1921-2002) yaradıcılığına obrazların pisixologiyasının poetik ümumiləşdiriilməsi, koloritin zənginliyi xasdır. Onun əsərlərində eyni zamanda impressionist sənətin xüsusiyyətləri, plener işığı, təəssürat xarakterli bədii şərhlərə yer alır. Bu xüsusiyyətlər koloritdə, işlənmə üslubunda, personajların ifadəsində dəqiq şəkildə özünü büruzə verir. Abdullayevin yaradıcılığına milli ənənələrin, kənd insanlarının əməyi, məişəti, mənəvi
ABŞ yazarı Frensis Skott Fitsceraldın “Möhtəşəm Qeytsbi” əsəri belə başlayır: “Yeniyetmə vaxtlarımdan atamın verdiyi bir öyüdü qulağımda sırğa eləmişəm: nə zaman birinə qarşı tənqidi yanaşmalı olsan, unutma, hamı sənin imkanlarınla dünyaya gəlməmişdir!” Bu roman “Caz əsri”nin ən gözəl nümunələrindən biri hesab edirlər. Ötən əsrin əvvəllərinin Amerika ədəbiyyatı xatırlananda mütləq Frensis
Məşhur amerikalı bəstəkar, elektronik musiqi ustası Moby ambient musiqisi barədə fikirlərini bölüşüb. “Canlı ambient 3. Ambient musiqisi ilə bağlı sevdiyim şeylərdən biri də onun tələbkar olmamasıdır. Onun tək məqsədi musiqi arxitekturası kimi fəaliyyət göstərmək, arxa fonda əyləşib, sadəcə ifa edildiyi məkana təsir göstərməkdir”. Live ambient 3. One of my favorite
İl 2003. ABŞ Xarici İşlər Naziri Kolin Pouel ölkəsinin İraqla savaşının qaçılmaz olduğunu BMT-də elan edir. Bundan sonra Pouel və BM Təhlükəsizlik Şurası nümayəndələri mətbuat konfransı üçün ayrılmış hola keçirlər. Televiziyalar mətbuat konfransını Pouel və digər nümyəndələrin mavi bir pərdənin qarşısında dayandıqları şəkildə nümayiş etdirir. Bəs pərdənin arxasında nə vardı?
“Ace in the Hole”(Biləyin yuxarısındakı tuz) filmi insanın ən əsas instinktinlərindən biri olan hökmranlıq instinkti barədədir. Bizi üç vacib instinkt idarə edir: seksuallıq, özünüqoruma və hökmranlıq. Bunlardan yararlanaraq, insanların iradəsini özümüzə tabe etdirib, onları manipulyasiya edə bilərik. Həmçinin bu instinktlərdən dürüst şəkildə faydalanıb, yüksək hədəflərə doğru gedən yolda stimul ilə
Mətbəx çanağı realizmi (və ya mətbəx çanağı dramaturgiyası) 1950-ci illərin sonu, 1960-cı illərin əvvəllərində teatr, rəssamlıq, ədəbiyyat, kino və televiziya tamaşalarında yaranmış, baş qəhrəmanları adətən müasir cəmiyyətdə xəyal qırıqlığına uğramış “hirsli gənc adamlar” ilə xarakterizə olunan ingilis mədəni hərəkatıdır. Abortdan tutmuş, evsizliyə qədər mübahisəli sosial və siyasi məsələləri araşdıran, dar,
Gi de Mopassan Jül əmi Bəyaz saqqallı ahıl dilənçi bizdən sədəqə istədi. Yol yoldaşım Jozef Davranş ona beş frank verdi. Mənim heyrətləndiyimi görən Jozef izah elədi: — Bu bədbəxt qoca indi sənə nağıl edəcəyim bir olayı mənə xatırlatdı. O əhvalatı heç vaxt unutmuram. Qulaq as. Əslən mən Havr şəhərindənəm. Çox
Veronika Serbinskaya Metamodernist ədəbiyyat yolunda Metamodernizm: problemin təyin edilməsi XXI əsr cəmiyyətin və mədəniyyətin inkişafında yeni epoxaya qədəm qoyur ki, bu da mövcud konsepsiyaların yenidən qiymətləndirilməsinə və yeni baxışların formalaşdırılmasına gətirib çıxarır. Yeni doğulan bu dünyagörüşü, ovqat artıq “post-postmodernizm”, “altermodernizm”, “dijimodernizm” kimi adlar almışdı. “Metamodernizm” anlayışı öz universal və hərtərəfli
Ömrünün son günlərində Qorkinin rus xalqına, xüsusilə Rusiyanın ziyalılarana ünvanladığı “Mən Rusiyanı sevirəm” başlığı ilə yazdığı müraciət, əsrin əvvəllərində fırtınalara sinə gərən yazıçının çox keçmədən peşmanlıqla dolu qəmli, hüznlü elegiyası kimi səslənir. “Artlogos” həmin müraciəti təqdim edir. Mən Rusiyanı sevirəm Biz söz azadlığı ona görə əldə etdik ki, həqiqəti
Hamımız romançının qabağında imperatorun qarşısındakı kölələr kimiyik: bircə sözüylə bizi azad edə bilər. Onun sayəsində köhnə ictimai statusumuzdan sıyrılıb generalın, toxucunun, müğənninin, kənd ziyalısının vəziyyətini, kənd həyatını, qumarı, ovu, nifrəti, sevgini, hərbi mühiti tanıyırıq. Onun sayəsində Napaleon, Savonarola, kəndli, ən əsası (əsla tanıya bilməyəcəyimiz bir həyatı yaşayaraq) özümüz oluruq. O,