Bir səhər gecənin narahat yuxusundan ayılan Qreqor Zamza başa düşdü ki, elə yatağındaca əcaib bir həşərata çevrilib. O, bağa çanağı kimi qartımış kürəyi üstə uzanmışdı. Üstündəki yorğanın yarısı sürüşüb yerə düşdüyündən başını qaldıran kimi qəhvəyi, qabarıq pulcuqlarla örtülmüş qarnını gördü. Bədəninin başqa əzalarından da eybəcər və cılız görünən saysız-hesabsız ayaqcıqları
Çox yorulmuşduq, pivə, şərab və vodka qəbul etdikdən sonra gələn yorğunluq bizi sufi dostumuz İbrahimin evinə aparmağa vadar edirdi. Bu məcburiyyətin səbəbi mənə hələ də məlum deyil, yeganə səbəb, reallıq isə bu idi ki, o anın diktəsi bizi sufi dostumuzun evinə aparırdı. Şəhərin mərkəzi küçələrindən sovetski adlanan əraziyə doğru irəliləyərkən,
Avstriya rəssamı Qustav Klimt (1862-1918) Vyana modernizminin parlaq nümayəndələrindən və Vyanada Secessionun əsasını qoyanlardan biridir. Latıncadan ayırma, xüsusiləşmə mənasını verən bu anlayış altında proqressiv düşüncəli rəssamlar toplanmışdı. Onlar akademizmə (akademik üslub – Avropa incəsənət akademiyalarında formalaşdırılmış və geniş yayılmış peşəkar tədris metodu, bədii dizayn üslubudur. XVI əsrin ortalarında İtaliyada formalaşmağa
“Xanım Pereqrinin qəribə uşaqlar üçün evi” kitabını oxuduqca uşaqlığımı xatırladım. Çoxdandır uşaq ədəbiyyatından heç nə oxumurdum. Bilmirəm bu macəra dolu romana “nağıl” demək olar ya yox, hər halda mütaliədən zövq aldım və hazırda kitab haqda fikirlərimi bölüşmək qərarına gəlmişəm. Nağılları xoşlayırsınız? Mən şəxsən indinin özündə də, 31 yaşında olsam da
“Şahzadə Bari” romanı bir qızın uşaqlıqdan bəri çəkdiyi iztirablar barədədir. Cənubi Koreyalı yazıçı Hvanq Sok Yonqun yazdığı bu kitab əziyyət-işgəncələr və tənhalıq ağuşuna atılmış Bari adlı qızın həyatından bəhs edir. “Bari” elə “tulla, atmaq, atılmış” mənasına gəlir. Ona bu adın qoyulması da təsadüfi deyil. Ailədə yeddinci qız uşağı kimi dünyaya
Hərdən sosial mediada qadın sünnəti ilə bağlı paylaşımlar və yazılanların həqiqəti əks etdirmədiyi haqda şərhlərə rast gəlirik. Çünki insanlar “qadın sünnəti”nin nəyə lazım olduğunu bilmir. Bilməyib danışmaq yaxşı şey deyil, insanı yanlış qərarlar verməyə sövq edir. Həmvətənlərimin bu mövzuda, az da olsa, məlumatlanmasına kömək etmək üçün müasir argentinalı yazıçı Federiko
“Yeri, yeri, qara paltarlı qadın…” Syuzan Hillin “Qara libaslı qadın” (The Woman in Black) romanını iki gecədir yuxum qaçdığı halda elə yatağımdaca uzanıb oxudum. Dəhşət (horror) və triller janrında qələmə alınan bu roman mənə gecənin müdhiş sakitliyi ərzində bir xeyli təsir etdi. Romandakı mistika ilə gecə vaxtı ara-sıra çöldən
İncəsənətin hələ istifadə olunmamış imkanlarının dərkini XX əsrin intellektual macərası adlandırmaq olar. Burada biz incəsənətin öz strukturunu və hətta öz funksiyasını dəyişməsinə çalışmasını nəzərdə tuturuq. Bütün incəsənət növləri digər sənət sahələrinin müdaxiləsindən imtina edərək, özlərini təmizləməyə nail oldular və öz mahiyyətlərinə uyğun davranaraq, həyati zəruri olmayanlardan imtina etdilər. Yalnız teatr
“Qarayev şəraitə, müxtəlif təsirlərə tabe olmayan, böyük formata malik, müstəqil inkişaf yolunu tutmuş bəstəkar idi. Bu, təsadüf olunan elə nadir hallardandır ki, təqdim olunmuş mükafat və titullar haqlı olaraq verilmişdi və Qarayevin bəstəkar kimi əhəmiyyəti ona verilən adlardan yüksək idi”. Alfred Schnittke Böyük bəstəkar, bizim üçün çox rahatca Dahi
Sovet və gürcü rejissoru, ssenaristi, dramaturqu, rəssamı, heykəltəraşı və Qabriadze teatrının yaradıcısı Revaz (Rezo) Levanoviç Qabriadze 1981-ci ildə Tbilisidə Marionet Teatrının əsasını qoyub. Bir çox filmlərin müəllifi olan Rezo pyes yazır, kukla düzəldir və onu öz teatrının səhnəsində canlandırır. Marionetlər Teatrımız marionet teatrıdır. Dramatik teatrla marionet teatrının iş prinsipi