Sitar virtuozu Ravi Şankarın anadan olmasından yüz il sonra, onun hind klassik raqa musiqisinin meditativ olaraq yenidən kəşf edilməsi koronavirus böhranı dövründə rezonans doğurdu. Koronavirus böhranı dövründə bir çox insanın yaşadığı tənhalıq, hindistanlı sitar əfsanəsi Ravi Şankarın tez-tez bölüşdüyü bir hissdir. 1977-ci ildə musiqiçi, “Bu qədər sevgi gördüm, amma yalnızlığım
Artlogos 2019-cu ildə auksionlarda satılan 10 ən bahalı əsəri təqdim edir. Əsərlər yalnız “Christie’s” və “Sotheby’s” kompaniyalarında, Nyu-Yorkun digər satış nöqtələri istisna olmaqla satışa çıxarılıb. “Sotheby’s”in özəlləşdirilməsi, “Christie’s” ilə rəqabətdə ona üstünlük gətirir. 2019-cu ildə auksionda satılan ən bahalı əsərlərin əsas hissəsi 1960-cı ildən sonra yaradılanlardır ki, bu da müasir
Fransız rəssamı Jorj Dyumenil de Latur ( 1593 — 1652) XVII əsrin karavacizm üslubunda işləmiş rəssamlarından biridir. Onun yaradıcılığı ölümündən sonra unudulub və bir də 1940-cı illərdə xatırlanıb. Laturun yaradıcılığına sərt həndəsi kompozisiya və dini hisslərin gərginliyi xasdır. Daha çox Karavacconun manerasında işləyən rəssam, təsvirlərindəki gecə səhnələrində yeganə işıq mənbəyini
Sovet və gürcü rejissoru, ssenaristi, dramaturqu, rəssamı, heykəltəraşı və Qabriadze teatrının yaradıcısı Revaz (Rezo) Levanoviç Qabriadze 1981-ci ildə Tbilisidə Marionet Teatrının əsasını qoyub. Bir çox filmlərin müəllifi olan Rezo pyes yazır, kukla düzəldir və onu öz teatrının səhnəsində canlandırır. Marionetlər Teatrımız marionet teatrıdır. Dramatik teatrla marionet teatrının iş prinsipi
Romeo Kasteluççi Onun tamaşalarını canlanan tablolar adlandırırlar… Faciə faktın özündədir: “Mən doğulmuşam və təkəm!” Romeo Kasteluççi soyuq, analitik tamaşaları ilə məşhur italyan intellektualı, rejissorudur. Onu postavanqard teatrın nümayəndəsi hesab edirlər. Din, katolik mədəniyyət, zorakılıq, ölüm kimi mövzuların onun üçün xüsusi cazibəsi var. …80-ci illərin sonlarında italyan teatrı ideolojiliyini itirmişdi. Əlbəttə
ArtLogos 1955-ci ildə Fransa Ali Film Təhsili İnstitutunun (IDHEC) tələbələri ilə məşhur fransalı kinorejissor Robert Bresson arasında baş tutan söhbəti təqdim edir. – Ayrı-ayrı hissələr, bir epizod, səhnə… Ola bilər ki, filmdən tək bircə səhnə sənin kinoya baxdığını hiss etdirsin… – Doğrudur. Bu gün çəkilən kino əsl kino deyil. Kiçik
Təsəvvür edin ki, bir nəfər qarşınıza çıxır və yeddi arzunuzu yerinə yetirəcəyini bildirir. Ondan nələr diləyərdiniz?! Göz qamaşdıran möcüzələri ilə sizi öz fövqalədə gücünə inandıran kəs, şəxsən şeytanın özü olsa və uzun illərdir həsrətində olduğunuz, reallaşacağı təqdirdə isə səadətə qovuşacağınıza inandığınız diləklərinizi yerinə yetirdiyi halda, sonda ona ruhunuzu satmağı razılaşardınız?!
Qarabağ müharibəsi zamanı gənc qadın erməni silahlılarına əsir düşür. Hər gün zorlanmaya məruz qalır. Beynəlxalq təşkilatın köməyi ilə əsirlikdən azad olunanda onu qarşılamağa əri gəlir. Taqətsiz qadını əri qucağına alır. O, utandığından üzünü ərinin sinəsində gizlədərək “bağışla” deyə pıçıldayır. Kişi isə onu əzizləyib, nəvazişlə: “Sənin günahın yoxdu”, – deyir. Bu
Rəqs teatrı deyəndə gözümüzün önünə kimlər gəlir? Pina Bauşun “Tanztheater”i, Hicikata Tatsumi və Ohno Kazuonun “Buto” rəqsi, “Sasha Valtz & Guests” qrupunun rəhbəri Saşa Valtz və digərləri. Bu yazıda müasir rəqs teatrı anlayışı və onun ən tanınmış nümayəndələri barədə, qısa da olsa, məlumat verməyə çalışacağıq. Müasir rəqs XIX əsrdə Amerikada
Vilson öz tamaşalarının həm də səhnə dizayneri olan tək-tük rejissorlardandır. Ona görə də tamaşalarında əksər rejissorlardan fərqli olaraq, əsərlə səhnə tərtibatı arasında xoş bağlılıq olur. Tamaşa həqiqətən sintetik xüsusiyyətinə, sənətsəl mahiyyətinə yaxınlaşır. Həmçinin heykəltəraş, rəssam, xoreoqraf və işıqçı işləyən Robert Vilson 1941-ci ildə Texas ştatının Vako bölgəsində anadan olub. Texas